Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Руденька Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Руденька Т. М. Арт-педагогіка як інновація сучасної професійно-педагогічної теорії і практики [Електронний ресурс] / Т. М. Руденька // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 4. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_4_14
| 2. |
Руденька Т. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців мистецького напрямку засобами арт-педагогіки як науково-теоретична проблема [Електронний ресурс] / Т. М. Руденька // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 1. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_1_20
| 3. |
Руденька Т. Технологія формування професійної компетентності майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей засобами арт-педагогіки в умовах навчання у коледжі [Електронний ресурс] / Т. Руденька // Молодь і ринок. - 2014. - № 9. - С. 117-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_9_27 Висвітлено результати проектування технології формування професійної компетентності майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей засобами арт-педагогіки за умов навчання у коледжі – визначено її основні компоненти, охарактеризовано їх зміст та взаємозв’язок; описано арт-педагогічні засоби впровадження спроектованої технології у процес професійної підготовки майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей. Визначено основні цілі технології формування професійної компетентності майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей: формування відповідальності студентів за власний особистісний і професійний розвиток; сенсибілізація процесу професійної підготовки шляхом оволодіння студентською молоддю навичками сприйняття свого професійного “Я”; розвиток мотивації; створення в академічних групах та освітньому середовищі коледжу атмосфери взаємодії, співробітництва, толерантності; розвиток креативності, творчої й професійної рефлексії; створення умов для професійної, мистецької та особистісної самореалізації учасників навчально-виховного процесу. Представлены результаты проектирования технологии формирования профессиональной компетентности будущих специалистов художественных специальностей средствами арт-педагогики в условиях обучения в колледже: определены ее основные компоненты, охарактеризованы их содержание и взаимосвязь; описаны арт-педагогические средства внедрение спроектированной технологии в процесс профессиональной подготовки будущих специалистов художественных специальностей. Определены основные цели технологии формирования профессиональной компетентности будущих специалистов художественных специальностей: формирование ответственности студентов за свой личностный и профессиональный рост; сенсибилизация процесса профессиональной подготовки путем овладения студенческой молодежью навыками восприятия своего профессионального "Я"; развитие мотивации; создание в академических группах и образовательной среде колледжа атмосферы взаимодействия, сотрудничества, толерантности; развитие креативности, творческой и профессиональной рефлексии; создание условий для профессиональной, художественной и личностной самореализации участников учебно-воспитательного процесса. The article shows the results of projection technologies of formation professional competence of future specialists of Art professions by means of Art pedagogy in college. Defined its main components, characterized their content and interaction; described Art pedagogical tools of implementation of projected technology into the process of professional training of future Art professions specialists.
| 4. |
Руденька Т. Арт-педагогічні засоби формування професійної компетентності майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / Т. Руденька // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 148-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_30 Представлено на основі аналізу динамічної моделі навчання за К. Фопелем у статті цілі та зміст арт-педагогічних засобів професійної підготовки; обґрунтовано вплив арт-педагогіки на мотиваційний, рефлексивний і особистісний компоненти професійної компетентності майбутніх фахівців; визначено й охарактеризовано етапи застосування арт-педагогічних засобів у процесі професійної підготовки; розкрито зміст художньої, театральної, літературної, рухової, колективної творчості студентів коледжу.Представлены на основе анализа динамической модели обучения по К. Фопеля в статье цели и содержание арт-педагогических средств профессиональной подготовки; обосновано влияние арт-педагогики на мотивационный, рефлексивный и личностный компоненты профессиональной компетентности будущих специалистов; определены и охарактеризованы этапы применения арт-педагогических средств в процессе профессиональной подготовки; раскрыто содержание художественной, театральной, литературной, двигательной, коллективного творчества студентов колледжа. On the basis of the analysis of dinamic model of teaching by K.Fopel the goals and the content of art-pedagogical means of professional preparation have been offered in the article; the influence of art-pedagogics over the motivational, reflexive and personal components of professional competence of the future specialists has been grounded; the stages of application of art-pedagogical means in the process of professional preparation have been determined and characterized; the content of artistic, theatrical, literary, efferent, collective creative work of students of a college has been revealed.
| 5. |
Руденька Т. М. Зміст професійної компетентності майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей на засадах арт-педагогіки в умовах навчання у коледжі [Електронний ресурс] / Т. М. Руденька // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 4. - С. 130-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2016_4_28
|
|
|